قطعی شدن مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای به عملکرد مسئولان بستگی دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: قطعی شدن مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای به عملکرد مسئولان بستگی دارد و اگر مسئول به وظیفه خود به درستی عمل کند موجب ایجاد انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین "رضا نوری" عصر امروز دوشنبه در نشست شورای اداری خراسان شمالی که با حضور "محمدمهدی طهرانچی" رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و مسئولان ارشد استان برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 


 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مردم قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: گفتمان مشارکت و توجه به معیارهای انقلاب باید در جامعه زنده شود و مردم بتوانند از حق رای خود به عنوان یک ارزش اجتماعی و سیاسی بهره مند شوند.

 

 

وی بیان کرد: هر فردی حق تعیین سرنوشت خود را دارد و خداوند متعال افراد را مکلف به استفاده از این حق خود کرده است.

 

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه قطعی شدن مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به عملکرد مسئولان بستگی دارد، تصریح کرد: اگر مسئولان به وظیفه خود به درستی عمل کنند موجب تقویت انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات خواهند شد.

 

 

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: مسئولان باید فرصت خدمت را نعمت دانسته و برای حل مشکلات مردم با دغدغه مندی و مسئولیت پذیری بیشتری به وظایف خود عمل کنند.

 

 

 

کد خبر 1061997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha