لزوم استفاده از شیوه‌های درست برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رای

حداد، دبیر شورای اتئلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد بر لزوم استفاده از شیوه‌های درست برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رای تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ حسین حداد، دبیر شورای اتئلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد ظهر امروز در جمع اعضای کمیته‌های ستاد تبلیغات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد برای ورود به شورای شهر یزد اظهار داشت: دغدغه نیروهای انقلاب، انتخاب افرادی با رعایت آداب دموکراسی بود و امیدواریم ترکیب به گونه ای باشد که اعتماد مردمی را جلب کند که شاهد یک شورای شهر انقلابی نیز باشیم.

وی عنوان کرد: به دلیل ضعف مفرطی که در عرصه های مخلتف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در هشت سال گذشته و دوره قبل ریاست جمهوری در کشور وجود داشت، امروز با انباشت مشکلات مختلف مواجهیم و یاس و نا امیدی و دلسردی در مردم دیده می شود که کار همه ما، تشویق و ترغیب مردم است و اگر بتوانیم مردم را با شیوه های درست پای صندوق های رای دعوت کنیم، بهترین راهبرد در جذب حداکثری خواهد بود.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست اعضای هر یک از کمیته های ستاد تبلیغاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد به ارائه نظرات و برنامه‌های خود پرداختند.

کد خبر 1062002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha