سیاست‌ شورای پنجم توسعه متوازن و پایدار شهر مشهد بود

فیضی گفت:: رویکرد و سیاست‌ های شورای پنجم شهر، توسعه متوازن و پایدار شهر مشهد بود و ما این موضوع را بر هر نوع توسعه در اولویت قرار دادیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «رمضانعلی فیضی» امروز(۱۰ خرداد) در نطق پیش از دستور یکصد وسی دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: رویکرد و سیاست‌های شورای پنجم شهر، توسعه متوازن و پایدار شهر مشهد بود و ما این موضوع را بر هر نوع توسعه در اولویت قرار دادیم.

 

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی شورای شهر مشهد با بیان اینکه به‌عنوان هدفی فاخر از ابتدا به‌دنبال جلب مشارکت مردم در ساماندهی و بازآفرینی مناطق پیرامونی و کم برخوردارشهر بودیم اظهارکرد: برای تحقق این موضوع ساختارهای لازم مانند دفترهای تسهیلگری را ایجاد کردیم و آن را تا عمق مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار ترویج دادیم.

 

فیضی به بخشی از فعالیت های انجام شده طی چهار سال گذشته اشاره و تصریح کرد: دربحث پیاده‌روسازی یک میلیون مترمربع یعنی ۲برابر ۲دوره قبل پیاده روسازی اجرا شده است. فیضی،افزود: در حوزه فضای سبز نیز ۶۸پارک احداث کردیم و فضای سبز نیز در این دوره ۲برابر شد که این یعنی تنظیم شیب خدمت به‌سمت مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار همچنین طی این مدت ۱۰پایگاه مدیریت بحران، رفع موانع در حوزه شهرسازی و تبصره ۱۶ با ایجاد ۱۲۸پلاک خدمت ایجاد شده ۴برابر دوره قبل است.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی کشف رود خاطرنشان کرد: در این راستا در ۳۰۰ هکتار از اراضی محدوده کشف رود بیش از ۱۶۵ هزار اصله درخت کاشته شده است که این رقم دو برابر دوره قبل است.

 

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی شورای شهر مشهد ادامه داد: در حوزه بسته‌های تشویقی نیز در محلات هدف ۴.۵ میلیارد تومان به پروانه‌ها تخفیف دادیم و پروژه‌های بزرگی را در این مناطق بهره‌برداری کردیم که این اقدامات و ده ها فعالیت دیگر بخشی از کارهای شورای پنجم برای ساماندهی و بازآفرینی مناطق پیرامونی و کم برخوردار شهر بوده است.

کد خبر 1061998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha