هر رای شلیک گلوله‌ای به سمت دشمنان خواهد بود

سردار سید صادق حسینی گفت: انتخابات، رقابت سیاسی داخلی نیست بلکه جنگ تمام عیار با دشمنان است که هر رای شلیک گلوله‌ای به سمت دشمنان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان،  سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در نشست هم‌اندیشی رسانه و انتخابات اظهار کرد: حضور قدرتمندانه و امیدوارانه مردم موجب یاس دشمن و از دست رفتن کارایی دشمنان می‌شود و رسانه از ابزارهای مشارکت مردم و مایوس کردن دشمنان است.


وی افزود: رسانه بر این مهم اشرافیت دارد که معاندین و دشمنان در تلاشند تا بحران‌سازی و‌حوادث‌سازی کنند و مردم را به شورش و اعتصاب فرابخوانند و امروز نیز بدنبال القای یاس و ناامیدی به مردم در راستای انتخابات پیش‌رو هستند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: جابجایی قدرت در کشور ما تاکنون به نحو شایسته انجام شده و این از ویژگی‌های انتخابات کشور ماست.

 

حسینی با اعلام اینکه مردم خواستار تغییر وضع موجود و بهتر شدن وضعیت هستند، افزود: انتخابات، رقابت سیاسی داخلی نیست بلکه جنگ تمام عیار با دشمنان است که هر رای شلیک گلوله‌ای به سمت دشمنان خواهد بود.

 

وی ابراز امیدواری کرد که مشارکت پرشور مردم حماسه‌ای دیگر در جامعه رقم خواهد زد و زمینه شکست دشمن را فراهم خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: رسانه می‌تواند گفتمان مردم را توسعه دهد و با اقناع‌سازی و همراهی با مردم زمینه مشارکت آنها را فراهم کنند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: کشور ما مدیریت جهادی نیازمند است تا به معیشت مردم برسد بنابراین حضور مردم در انتخابات نقطه قوتی برای رئیس قوه مجریه اینده بوده و به امنیت پایدار کمک خواهد کرد.

 

سردار حسینی اضافه کرد: قهر کردن با صندوق رای کاری از پیش نخواهد برد اما با دادن رای می‌توان در اینده کشور نقش‌آفرین بود.

 

وی گفت: بعد از مشارکت انتخاب اصلح مهم است و باید فردی انقلابی، جهادی و میراث‌دار تدابیر امامان انقلاب را انتخاب کرد که بتواند مشکلات مردم را حل کند.

کد خبر 1061999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha