سلسله نشست های مجازی «گفتمان انتخابات» آغاز شد

سلسله نشست هاي كانون نظام اسلامي این حوزه با عنوان گفتمان انتخابات به صورت برخط(آنلاین) از امروز با سخنرانی آیت الله عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سلسله نشست هاي كانون نظام اسلامي این حوزه با عنوان گفتمان انتخابات به صورت برخط(آنلاین) از امروز با سخنرانی آیت الله عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان آغاز می شود، آيت الله سيد مصباح عاملي امروز دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ به موضوع شاخصه هاي انتخاب اصلح در مكتب امامين انقلاب می پردازد.

 

این وبینار از ساعت ۹:۳۰ صبح به آدرس https://asatid.lms۲.hozehkh.com/ws/bdb۴elgso۴s قابل دسترسی است همچنین حجت الاسلام و المسلمين محمدباقر فرزانه، دبير شوراي عالي حوزه علميه خراسان روز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۱ با موضوع ضرورت بصيرت افزايي در راستاي مشاركت حداكثري به ایراد سخن خواهد پرداخت.

 

آدرس وبينار روز دوم نیز https://asatid.lms۲.hozehkh.com/ws/r۳w۷۷yychda می باشد و علاقه مندان می توانند به صورت مجازی در این نشست حضور یابند.

 

این سلسله نشست ها به همت مدیریت امور اساتید معاونت آموزش، معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی، مدرسه سطح چهار فقاهت و سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

کد خبر 1062001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha