رسیدگی به مشکلات مردم بزرگ ترین خدمت به آن هاست

اتابک گفت: اگر واقعا می خواهید خادم باشید و خدمت کنید به جای این سفره ها، به چند نفر فقیر کمک کنید، این شهر مشکلات زیادی دارد، به مشکلات رسیدگی کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا اتابک» امروز (۱۰ خرداد ماه) در نشست شورای اداری شهرستان گچساران ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، در زمینه گرامی داشت یاد امام خمینی (ره)، گفت: امام تکیه گاه خود را در اداره کشور مردم قرار داد و مصداق های بسیاری در این خصوص وجود دارد.

 

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) اعتقاد به ایجاد خرد جمعی داشت، اظهار کرد: امام فرمود«مردم ولی نعمتان ما هستند، مردم تعیین کننده هستند، مشارکت و مشورت مردم در تمام زمینه ها، نه فقط در انتخابات باید دیده شود».

 

اتابک در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان گچساران هشدار داد: ما در وضعیت نارنجی هستیم، نسبت به آن باید حساس باشیم، فاصله بین رنگ نارنجی و قرمز فاصله با ثباتی نیست، نباید سهل انگاری صورت بگیرد.

 

وی با بیان اینکه در این شهرستان کم کم آب جایگزین نفت می شود، گفت: با وجود طرح های آبرسانی به مناطق مختلف گچساران از جمله دشت لیشتر، امام زاده جعفر(ع)، باباکلان، اراضی ملی در شهرستان به سمت حوزه کشاورزی می رود.

 

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه در زندگی روستایی تغییر سبک زندگی صورت گرفته، ادامه داد: طرح های آبرسانی در فاز نخست و دوم خود هستند، لذا باید در این خصوص همکاری کنیم که اشتغال ایجاد شود.

 

اتابک خاطرنشان کرد: هم اکنون در شهرستان گچساران بحث نیروی انسانی و مدیر اهمیت دارد، چرا که زیرساخت ها تا حدود زیادی مهیا بوده و این مدیران هستند که می توانند در خصوص طرح ها برنامه ریزی، پیش بینی و نظر بدهند.

 

فرماندار گچساران به بحث آتش سوزی های سریالی در گچساران پرداخت و گفت: در آتش سوزی ها باید مسئولیت اجتماعی داشته باشیم، پتروشیمی، سد چمشیر، شرکت نفت و ادارات دیگر را داریم که اینها باید احساس مسئولیت اجتماعی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات یک وظیفه بوده و باید زمینه مشارکت را فراهم کنیم، اظهار کرد: تخلفات اداری در ماده 11 و 21 مشخص بوده، در صورت عدم همکاری ادارات برای تامین امکانات، تخلف محسوب شده و قانون اعمال خواهد شد.

 

اتابک با اشاره به اینکه کاندیداهای شورای شهر تاکید داریم که تبلیغات خود را با توجه به محدودیت های کرونا انجام دهند، گفت: اگر تخلفات این چنینی مشاهده شود رد صلاحیت کاندیداها اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 1062013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha