نشست مدیران ستاد انتخابات و مدیران رسانه‌ها برگزار شد

نشست مدیران ستاد انتخابات و مدیران رسانه‌های خراسان شمالی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ و با هدف تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "حسین فرخنده" عصر امروز دوشنبه در نشست مدیران ستاد انتخابات و مدیران رسانه‌های خراسان شمالی که در محل تالار شمس بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه مطبوعات رکن چهارم مردمسالاری به شمار می‌رود، افزود: در بحث کرونا، اهتمام خوب اهل رسانه در آگاه سازی و آرامش بخشی به جامعه کاملا مشهود و تاثیرگذار بود.

 

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه البته انتخابات هم یکی از تجسم‌های مردم‌سالاری است، اظهارکرد: قطعا رسانه‌ها با توجه به تاثیرات عمیق در توسعه مشارکت‌های عمومی و تحولات حوزه‌های مختلف، می‌توانند در امر مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات اثرگذار باشند.

 

 


وی با بیان اینکه دو هدف مشارکت حداکثری و انتخاب خوب و اصلح، دو هدف مهم و مشترک ماست، افزود: تقویت گفتمان امید، تبیین اقدامات خوب و حائز اهمیت و نقد عملکرد به جای نفی شخصیت از جمله مسائل مهمی است که در این ایام باید به آن توجه کرد.

 

 

 

فرخنده، بر حرکت در چارچوب ارزش‌های انقلاب اسلامی از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: باید با طرح پرسش‌های دقیق و واقع بینانه در عرصه انتخابات، برای روشنگری جامعه به مردم کمک کرد.

 

 


"سید ابراهیم محجوب" عضو هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی هم با بیان اینکه نظارت شورای نگهبان بر انتخابات، استصوابی است، مهم‌ترین نکات و مسائل مرتبط با انتخابات و تخلفات انتخاباتی را تبیین کرد و گفت: شورای نگهبان بر تمام مراحل انتخابات نظارت دارد.

 

 

  

"صادق اسپیدکار" معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی هم در نشست بایدها و نبایدهای انتخابات را که باید مدنظر رسانه ها و کانون‌های آگهی و تبلیغات قرار گیرد، تبیین کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1062055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha