رعایت قانون و پرهیز از اعمال سلیقه موجب افزایش اعتماد مردم می شود

بهرامی، گفت:رعایت قانون و پرهیز از اعمال سلیقه موجب افزایش اعتماد مردم و گرم شدن فضای انتخابات خواهد شد.

حسن بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مدیریت صحیح انتخابات باید مبتنی بر قوانین باشد ضمن اینکه اعضای هیات باید اصل بی طرفی و قانون محوری را اولویت خود در امور مربوط به انتخابات قرار دهند.

 

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان روانسر افزود: برگزاری انتخابات پیش رو به صورت سالم و با مشارکت آگاهانه و حضور حداکثری مردم، هدف همه مسئولان و متولیان ، ناظران و بازرسان انتخابات است تا نقشه های دشمن عملی نشود.

 

وی خاطر نشان کرد: همه ما موظف هستیم زمینه حضور حداکثری مردم برای برگزاری انتخابات پرشور را فراهم  چون مشارکت حداکثری توطئه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی را خنثی می‌کندپس ضروری است مردم با حضور پرشور و جدی بار دیگر اقتدار نظام را در جهان به نمایش بگذارند.

 

بهرامی تصریح کرد: حضور مردم درعرصه انتخابات نشان می‌دهد فشارها، سختی‌ها و تحریم‌ها نتوانسته این ملت را از مسیر ارزشمند و عزت مندی که انتخاب کرده‌است، باز داردو حضور حماسی مردم پیامی را به همه جهان مخابره خواهد کرد و نشان می‌دهد که مردم پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

 

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان روانسر  گفت:در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۶۷ بازرس و ۹ سربازرس مسوولیت بازرسی انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

 

کد خبر 1062152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha