برپایی نمایشگاه "مشق مهربانی" به مناسبت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب در ملکان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان، از برپایی نمایشگاه "مشق مهربانی" در راستای بزرگداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ۱۴ خرداد در این شهرستان خبر داد.

«یوسف عبدی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از افتتاح نمایشگاه مشق مهربانی در ملکان خبر داد و گفت: نمایشگاه مشق مهربانی از 10 الی 20 خرداد ماه و به مناسبت بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان، افزود: این نمایشگاه با حضور مسئول مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی و هنرمندان شهرستان ملکان به همت  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان  شهرستان ملکان در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر افتتاح شد.

عبدی ادامه داد: این نمایشگاه خوشنویسی در برگیرنده مجموعه  آثار  عباداله اکبری و منصور اکبرپور می باشد که طی مدت برگزاری همه روزه  از ساعت 8 الی 14 میزبان حضور هنرمندان، هنردوستان و بازدیدکنندگان محترم شهرستان ملکان می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 70 اثر از این دو هنرمند در معرض بازدید قرار داده شده که 40 اثر با قلم و 30 اثر خوشنویسی با خودکار می باشد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت آزاد سازی خرمشهر، افزود: نمایشگاه عکس خرمشهر نیز در قالب 16 عکس در فضای آزاد از رزمندگان  شهرستان ملکان در دوران دفاع مقدس و همچنین عکس های حضور رهبر فرزانه انقلاب در جبهه های حق علیه باطل ترتیب داده شده بود که با استقبال اهالی این شهرستان روبرو شد.

عبدی یادآور شد: هنرمندان شهرستان ملکان در همه مناسبات ملی و مذهبی با برپایی نمایشگاه ها هنری و اجرای برنامه های فرهنگی هنری حضور پرشور دارند.

کد خبر 1062164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha