برپایی کارگاه خوشنویسی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی در ملکان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان از برپایی کارگاه خوشنویسی با موضوع و مناسبت گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.

«یوسف عبدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: احترام به امام بزرگداشت آزمان هایی است که امام برای ملت ایران به ارمغان آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان با بیان اینکه مردم در 14 خرداد یک حماسه دیگر از حضور و ابراز وفاداری به راه امام را به دنیا نشان می دهند، افزود: با وجود شیوع بیماری کرونا و رعایت مسایل بهداشتی باز هم نهاد ها و ارگان ها همگام با مردم و مجموعه های مردمی به صورت مجازی و یا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی دست به دست هم می دهند تا با ارج نهادن به مقام والای امام خمینی(ره) و توجه به وصیت نامه سیاسی الهی و رهنمون های بنیانگذار کبیر انقلاب، جوانان را با تفکرات ناب ایشان آشنا سازند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه خوشنویسی در راستای بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) ادامه داد: در این کارگاه 25 اثر با خط خوش هنرمندان از فرمایشات گهربار حضرت امام خمینی (ره)،  کتابت شد.

عبدی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی با اندیشه و سیره امام خمینی (ره ) از طریق آثار هنری و معرفی دیدگاه ها و مبانی هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این کارگاه خوشنویسی به همت انجمن خوشنویسان شهرستان ملکان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر برگزار شد.

 

کد خبر 1062910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha