نخستین جشنواره استعدادیابی «دیده شو» برگزیدگان خود را شناخت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل از برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه ای «دیده شو» در این شهرستان خبر داد.

حسن سعدآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین جشنواره رسانه ای «دیده شو» طی آئینی با تجلیل از برگزیدگان در مجموعه گردشگری اقامتی قرص ماه شهرستان آران و بیدگل به کار خود پایان داد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل افزود: در مرحله پایانی جشنواره، بر اساس آرای هیئت داوران و نظرسنجی مردمی « نجمه آقایی» رتبه نخست جشنواره را به خود اختصاص داد، «فاطمه اسماعیل زاده» موفق به کسب رتبه دوم شد و «رقیه عباسی مقام» به عنوان نفر سوم این جشنواره معرفی شد.

 

سعدآبادی ادامه داد: همچنین در این جشنواره از «گیتی جلی»، «زهرا دادخواه»، «آیدا صادقی»، «مهسا رزاقی»، «معصومه نبوی زاده» به عنوان برگزیدگان بخش کودک این جشنواره تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل خاطر نشان کرد: هیأت داوران این جشنواره متشکل از مهدی آقابیگی رییس کانون مجریان ایران، تهیه کننده و مجری صداوسیما، مسعود صباغیان گوینده رادیو و خبرنگار شبکه خبر، حمید آرایش گوینده رادیو و مجری صداوسیما، محمد زری باف مجری وگوینده رادیو بودند.

 

نخستین جشنواره «دیده شو» از سوی کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) و پایگاه اطلاع رسانی طاووس بهشت وابسته به این کانون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل برگزار شد و بیش از  ۱۱۰ شرکت کننده  در سه مرحله این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از موفق ترین کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کنند.

کد خبر 1062202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha