تفکر دینی و حفظ معنویت به عنوان  یادگارهای امام (ره) باید مورد حفاظت قرار گیرد

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی از جمله یادگارهای امام خمینی (ره) را تفکر دینی و حفظ معنویت در جامعه عنوان کرد و گفت: این یادگارهای امام باید مورد حفاظت و حراست قرار بگیرد.

حجت الاسلام احد آزادی خواه با اشاره به منش و اخلاق سیاسی امام خمینی (ره) به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: تفکر امام توجه به مظلومان و مستضعفین، ساده زیستی، استقلال طلبی برای کشور و تفکر دینی و برخواسته از فقه جعفری است و همه اینها می تواند منجی ما باشد.

 

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عدالت در ظرفیت های اجتماعی، توزیع عادلانه ثروت، توجه به نیازمندان و مستضعفین و پابرهنگان در جامعه باید در کشور بارور شود، دولت ها باید با این نگاه جلو بروند، کابینه شان را تشکیل دهند، برنامه ریزی کنند و برنامه های بلند مدت کشور باید با این نگاه تهیه و تدوین شود.

 

وی ادامه داد: اگر این تفکر امام در کشور ما احیا شود، قطعا می توانیم بر مشکلات کشور فائق بیاییم.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمترین یادگارهای امام و لزوم حراست و حفاظت از آن گفت: از جمله یادگارهای امام توجه به مستضعفین و محرومان است. سیاست های کشور باید به شکلی باشد که محرومان و نیازمندان فراموش نشوند.

 

وی بیان کرد: تفکر دینی و معنویت در جامعه از دیگر یادگارهای امام است که باید مورد حفاظت قرار گیرد چرا که معنویت و اخلاق پایه همه مسایل خواهد بود و عمده مسایل و مشکلات ما از نبود اخلاق و معنویت سرچشمه می گیرد. آسیب های اجتماعی در پی تضعیف بنیه دینی در جامعه ایجاد می شود که باید اینها تقویت شود.

 

کد خبر 1062252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha