حضور حداکثری مردم  در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب است

الماسی، گفت: جضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب و مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد بود.

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم باحضور حداکثری مردم در شهرستان فراهم شده است.

 

فرماندار کنگاور  با اشاره به اینکه اصل حضور مردم در صحنه ی انتخابات مهم است؛افزود: مشارکت عمومی نشان دهنده ی همبستگی ملی است و می تواند در مقابل توطئه های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد و مانع خرابکاری آنها شود.

 

 وی  بابیان اینکه انتخابات پیش رو مهم‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است تصریح کرد:فرمانداری‌ها و تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط از هم‌اکنون برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده برنامه‌ریزی می کنند و فراهم کردن شرایط مطلوب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو وظیفه همه ما است.

 

الماسی اظهار کرد:باتوجه به مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل ها شعب اخذ رای شهرستان  از ۷۶ به ۷۸  رسید  که ۴٠ صندوق ثابت شهری در کنگاور ،۲ صندوق سیار شهری ،۳ صندوق ثابت شهری در گودین و ۳۳صندوق روستایی که ۶ صندوق ثابت روستایی و ۲۷ صندوق سیار روستایی که در مجموع ۷۸ صندوق اخذ رای برای جمع اوری آرای مردم تدارک دیده شده است.

 

وی تصریح کرد:تلاش ما در راستای برگزاری انتخابات پرشور ، نشاط با حضور حداکثری ، با حفظ بی طرفی و صیانت از ارای مردم و انتخاباتی قانونمند و به دور از هرگونه حاشیه و مشکلی است. امیدواریم با حضور حداکثری مردم در پای صندق های رای و انتخاب کاندید اصلح دشمنان را ناامید تر از قبل کنیم.

 

کد خبر 1062279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha