حضور حداکثری در انتخابات تداوم انقلاب اسلامی است

گنجی با بیان اینکه توجه به اقتصاد و روابط خارجی یکی از راهکارهای انتخاب اصلح در جامعه است گفت: مردم‌سالاری مهمترین عنصر حفظ انقلاب اسلامی است.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عبدالله گنجی» در همایش هادیان سیاسی و روشنگرانه فرهنگی که امروز(۱۲خرداد) در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان برگزار شد اظهار کرد: افزایش بصیرت و آگاهی در انتخابات مورد توجه ویژه قرار گیرد.‌

 


مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه هر جا نام انقلاب اسلامی است همه نگاه ها و اندیشه ها به سمت امام (ره ) معطوف می شود گفت: مدیریت در کشور بدون شناخت اندیشه امام (ره) امکان ندارد.

 

وی با تاکید بر اینکه اندیشه و تفکر امام را بشناسیم و به دیگران نیز بشناسانیم گفت: با نگاهی به قلم معمار کبیر انقلاب شاهد زیبایی شگرفی در نگارش ایشان هستیم. آنقدر واژه های زیبا و با محتوایی به کار برده شده که در هیچ قلمی نمی توان یافت.

 



گنجی با اشاره به انتخابات پیش رو و تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شهورای شهر و روستا تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی با وعده و وعیدها سعی بر بالابردن رای به نفع خود دارند.

 

وی انتخاب گزینه اصلح را امری مهم در مدیریت کشور برشمرد و ادامه داد: مردم فردی را انتخاب می کنند که در حوزه اقتصادی و روابط خارجی گام های موثری بردارد.

 

مدیر مسئول روزنامه جوان با تاکید بر اینکه تخریب باعث بالا رفتن رای طرف مقابل می شود خاطر نشان کرد: با اتحاد و همدلی با یکدیگر سعی کنید تا مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای را فراهم کنید.

 

گنجی با تاکید بر اینکه مردم سالاری مهمترین راه حفظ نظام و انقلاب اسلامی است اظهار کرد: شناخت اجتماع و جامعه شناسی از مقوله های مهم است و جریان انقلابی بایستی ارتباطات وسیعی داشته باشد.

 

مدیر مسئول روزنامه جوان تاکید کرد: نبایستی حفظ اصول دین و انقلاب باعث عدم ارتباطات با دیگر قشرهای جامعه شود بلکه باید با ارتباط خوب همه را جذب انقلاب و اسلام کنیم.

 

وی مردم سالاری و ارزش گرایی را مولفه ای مهم در انتخاب اصلح دانست و با بیان اینکه رابطه بین این دو مقوله بسیاری از مشکلات و معضلات را حل می‌کند خاطرنشان ساخت: با هدایت رهبری و هوشیاری ملت انتخاباتی باشکوه در پیش رو خواهیم داشت.

کد خبر 1062515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha