حضور حداکثری در پای صندوق های رای پشتوانه ای محکم برای حل مشکلات است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای پشتوانه ای برای حل مشکلات خواهد شد، گفت: خداوند متعال به بزرگان و معتمدین نعمتی بزرگ عطا کرده تا زبان گویای مردم باشند و مشکلات و مسائل مردم را بیان کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۲ خرداد) در دیدار با جمعی از معتمدین و بزرگان شهرستان مرزی مهران، اظهار کرد: نقش بزرگان و معتمدین در جامعه یک نقش خاص و تاثیرگذار است و امروز باید در جامعه این نقش پررنگ تر از گذشته شود.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه این نعمتی که خداوند متعال به بزرگان عطا کرده است که زبان گویای مردم باشند و مشکلات و مسائل مردم را بیان کنند، یادآور شد: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری تلاش می کنیم که با حضور در بین مردم، گوش شنوای مردم باشیم و هر جایی که توانستیم پیگیری های لازم را برای حل مشکلات مردم انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه عزیزانی که وظیفه دارند یا مسئول هستند باید تا آخرین روز مسئولیت خودشان امورات مردم را پیگیری و مسائل مردم را دنبال کنند، گفت: مهران امروز به عنوان دروازه عتبات عالیات مطرح است و شهر و مردم مهران سرزمین خادمین زوار اربعین حسینی است، این توفیقی که خداوند متعال به مردم مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات ارزانی داشته است، بهترین سرمایه برای مردم مهران است.

 

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تمام توان و تلاش خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم به کار گرفته اند، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی و زمینه ساز اقتدار و عزت و سربلندی هر چه بیشتر ملت و نظام اسلامی خواهد بود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه مردم مهران ولایی و مدافع نظام و انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: از بزرگان ایلات و معتمدین شهرستان انتظار می رود که این ولایتمداری و پایبندی به اهل بیت(ع) را با حضور خود در بین مردم در پای صندوق های رای تبلور داشته باشد و بزرگان و معتمدین این نقش را ایفا کنند.

 

وی خاطرشنان کرد: مشارکت حداکثری باید محقق شود تا مشکلات مردم نیز مرتفع شود، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای پشتوانه ای برای حل مشکلات خواهد شد.

 

گفتنی است در این نشست معتمدین و بزرگان شهرستان مهران مسائل، مشکلات و امورات مردم را با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در میان گذاشتند و به بیان نکته نظرات و دیدگاه های خود در راستای توسعه شهرستان مهران پرداختند.

 

امام جمعه ایلام در این نشست بر پیگیری جدی مطالبات و خواسته های مردم شهرستان مرزی مهران در دیدار با مسئولان و مدیران استانی و کشوری تاکید کرد.

کد خبر 1062578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha