چالش تجهیزاتی بیمارستان جدید جهرم برطرف می شود

جان بابایی با اشاره به اینکه تلاش داریم تا چالش های تجهیزاتی بیمارستان جدید جهرم را بر طرف کنیم، گفت: با افتتاح این بیمارستان می توان در سطح منطقه و حتی ملی، در رشته های مختلف خدمات درمانی با کیفیت به مردم ارائه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «قاسم جان بابایی»، امروز (چهارشنبه ۱۲ خرداد) در جلسه روند تکمیل و تجهیز بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم گفت: شهرستان جهرم به لحاظ موقعیت و وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص از شهرهایی است که تا کنون توانسته خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت به مردم ارائه دهد.

 

 معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در حال حاضر باید برای کاهش لود بیماران در مرکز استان از ظرفیت های خوب شهرستان هایی استفاده کنیم که قابلیت پوشش درمانی آنها بالاست و از جمله شهرهایی است که این پتانسیل را دارد.

 

وی بیان کرد: در بازدید امروز با توجه به صحبت های نماینده جهرم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تمام تلاشمان می کنیم تا چالش های تجهیزاتی این بیمارستان را بر طرف کنیم.

 

جان بابایی عنوان کرد: بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم یکی از بهترین بیمارستان ها در کشور است که با افتتاح آن می تواند در سطح منطقه حتی ملی، در رشته های مختلف خدمات درمانی با کیفیت به مردم ارائه دهد.

 

وی با اشاره به اینکه این آمادگی را داریم که مسائل باقیمانده این بیمارستان با رایزنی هایی که صورت می گیرد بر طرف کنیم، خاطرنشان کرد: بحث رادیوتراپی از دیگر چالش های این بیمارستان است که بزودی حل می شود.

 

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان گفت: از تلاش های وزارتخانه جهت ماندگاری پزشکان متخصص و فوق تخصص در شهرستان ها، کم کردن فاصله بخش دولتی و خصوصی از لحاظ تعرفه پزشکان است.

 

کد خبر 1062607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha