بیش از ۲هزار خادمیار رضوی به نیابت از امام رضا(ع)درصدد رفع نیاز محرومین ساروی هستند

حسینی نژاد گفت: ۲هزار و ۳۲۲خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) در ساری از طریق ۶۰کانون محلی و ۱۹کانون موضوعی در حوزه محرومیت زدایی به نیت امام رضا(ع) و با هدف ترویج سیره عملی امام مهربانی ها مشغول خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید عباس حسینی نژاد» امروز(۱۲خرداد) در جمع خادمیاران رضوی مرکز استان در مسجد جواد آل محمد(ص) کوی میرزمانی با بیان اینکه سه هزار و ۴۷۳نفر از مردم شریف و محب اهل بیت(ع) مرکز مازندران در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی به عنوان خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) نام نویسی کردند، اظهار کرد: هم اکنون ۲هزار و ۳۲۲نفر از این تعداد فعال و هزار و ۱۱۵نفر دیگر با توجه به نواقص مدارک هنوز در مرحله گزینش قرار دارند.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری بابیان اینکه خادمیاران رضوی ساری از طریق ۶۰کانون محلی و ۱۹کانون موضوعی در حوزه محرومیت زدایی به نیت امام رضا(ع) و با هدف ترویج سیره عملی امام مهربانی ها مشغول خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان هستند، افزود: با توجه به شرایط امروز نیز کمک به آسیب دیدگان کرونایی از دیگر خدمات خادمیاران رضوی است.

 

وی، رسیدگی به محرومین و ترویج فرهنگ رضوی را دو هدف اصلی تشکیل کانون‌ها عنوان و بیان کرد: خوشبختانه تاکنون این کانون‌ها در مساجد سطح شهر و روستاها تشکیل‌شده و این جلسات نیز به جهت هماهنگی بیشتر برگزار می‌شود تا در جهت ترویج فرهنگ رضوی و رسیدگی به محرومین وحدت رویه‌ای بین همه کانون‌ها اتفاق بیفتد.

 

حسینی نژاد همچنین بحث توانمندسازی محرومین و جوانانی که بی‌کارند، رسیدگی به محرومین و مستضعفین و کمک به آن‌ها را از دیگر برنامه‌های این کانون‌ها برشمرد.

 

وی ضمن تشریح فعالیت های خادمیاران رضوی ساری در ماه رمضان، گفت: امسال ماه مهمانی خدا خادمیاران رضوی با پیوستن به پویش«سفره ای به وسعت ایران» به سفره های افطار و سحر نیازمندان کمک کردند.

 

کد خبر 1062615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha