ناتوانی جبهه استکبار در برابر ایستادگی ملت ایران/  ۲۸ خرداد، سوم خرداد دیگری است

جوانی با بیان اینکه با اتحاد و همدلی مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای را فراهم کنید گفت: با مجاهدت و مشارکت مردم، ۲۸ خرداد، سوم خرداد دیگری خواهد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «یدالله جوانی»امروز (چهارشنبه، ۱۲ خرداد ) در همایش هادیان سیاسی و روشنگرانه فرهنگی در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان اظهار کرد: انقلاب با سرعت قله های آرمانی را طی می کند.‌
 


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با اتحاد و همدلی شاهد گسترش انقلاب و تفکر انقلابی در دنیا هستیم گفت: با اتحاد قوی و قدرت بالای انقلاب، صهیونیست ها نگران هستند و پیش بینی می شود آمریکا در آینده نزدیک از منطقه خواهد رفت.

 


وی اذعان کرد: به برکت انقلاب و مجاهدت ها و تلاش ها، امروز جبهه انقلاب در حال غبله بر جبهه استکبار است.

 


جوانی تصریح کرد: امروز اروپایی ها،  آمریکایی ها و صهیونیست ها در بر ابر جبهه مقاومت و ایران ناتوان شده اند.

 


معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: ۴۲ سال است که دشمنان انقلاب و نظام تهدید و تحریم را دنبال کردند، موفق نشدند و  اکنون جنگ ترکیبی هوشمندانه را شروع کردند. ‌

 


وی ادامه داد: به برکت انقلاب و نظام و با مجاهدت های آشکار و خاموش، دشمن در جنگ ها و تهدیدات ناکارآمد شد و در جبهه حق علیه باطل همه چیز حکایت از نا کارآمدی دشمن در جنگ ترکیبی دارد.

 



جوانی با بیان اینکه امروز دشمن به حوزه جنگ شناختی، ادراکی، عملیات روانی و جنگ نرم امید دارد اضافه کرد: در این راستا میدان هایی را تعریف کرده که یکی از این میدان ها، انتخابات است.

 



معاون سیاسی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: به دلایلی دشمنان به انتخابات به عنوان یک فرصت نگاه می کند و در حال طرح ریزی و سناریو سازی هستند اکنون جبهه انقلاب بایستی بداند کجای کار است و چگونه مقابله کند.

 


جوانی به فتنه ۸۸ اشاره و تصریح کرد: فتنه ۸۸ با این پیچیدگی در هیچ زمانی از شکل گیری انقلاب اتفاق نیفتاده بود. ‌

 


وی با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات هوشیار باشند گفت: هادیان و روشنگران سیاسی امروز بایستی هوشیار بوده و در هدایت افکار بیش از پیش تلاش کنند.‌

 



معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: امروزه ماهواره و شبکه های مجازی وارد میدان شدند و با ایجاد تفرقه و سیاه نمایی سعی در عدم شرکت مردم پای صندوق های رای دارند.‌

 


جوانی با بیان اینکه امروز ترس دشمنان از انتخابات این است که اگر یک دولت انقلابی انتخاب شود مشکلات داخلی ایران حل خواهد شد تاکید کرد: تنها راه دشمنان مانور بر معضلات و مشکلات داخلی بود که با ورود دولت انقلابی نقشه های شوم شان عملیاتی نخواهد شد.

 


جوانی به برخی از مشکلات داخلی اشاره کرد و اظهار داشت: بیکاری، گرانی، فاصله های طبقاتی و تبعیض و فساد از جمله مشکلات داخلی است.

 


وی با تاکید بر اینکه امروز رویکرد تمدن سازی ایران اسلامی مشکل دشمن است گفت: با مجاهدت، اخلاص و لطف الهی ۲۸ خرداد ماه، سوم خرداد دیگری خواهد شد.

 


معاون سیاسی سپاه پاسداران خاطرنشان ساخت: در سوم خرداد با مجاهدت و پرداخت هزینه های چون شهادت و جانبازی و با اقتدار و مقاومت توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم. 

کد خبر 1062622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha