وزیر کشور تاجیکستان: مذاکرات تاریخی با وزیر کشور ایران داشتیم

وزیر کشور تاجیکستان گفت: رحمانی فضلی تاکید به جا و درستی بر تقویت همکاری ها در حوزه های امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان دو کشور همسایه، دوست و فارسی زبان ایران و تاجیکستان داشته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رمضان رحیم زاده وزیر کشور تاجیکستان در دومین روز نشست مشترک وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان و پس از امضای تفاهم نامه همکاری وزرای کشور ایران و تاجیکستان که در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه مذاکرات بسیار خوبی در دو روز اخیر با دوست عزیزم آقای دکتر رحمانی فضلی در تهران داشتم؛ گفت: از میزبانی گرم وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران بسیار تشکر می کنم.
رحیم زاده با اشاره به اینکه مذاکرات تاریخی با آقای دکتر رحمانی فضلی داشتیم؛ تصریح کرد:  در حوزه مبارزه با تروریسم و افراط گری، قاچاق مواد مخدر و جرایم سازمان یافته به توافقات خوبی رسیدیم.
وزیر کشور جمهوری تاجیکستان با اظهار این موضوع که آقای دکتر رحمانی فضلی تاکید بجا و درستی بر تقویت همکاری ها در حوزه های امنیتی، سیاسی اقتصادی و فرهنگی میان دو کشور همسایه، دوست و فارسی زبان یعنی ایران تاجیکستان داشته اند؛ خاطر نشان کرد: با سندی که امروز امضاء شد؛  همکاری های ایران و تاجیکستان در تمام حوزه ها تقویت می شود.
رحیم زاده در پایان ابراز امیدواری کرد: این توافقات همکاری، پایه ای برای مستحکم شدن روابط دو کشور در آینده شود.

کد خبر 1062723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha