مقاومت اسلامی مولود تفکرات امام خمینی (ره) است

آیت الله حیدری گفت: مقاومت اسلامی که امروز پیروزی های گسترده ای را در سطح جهان به ارمغان آورده، مولود تفکرات بزرگ امام خمینی (ره) است و شاگردان امام خمینی (ره) با قدرت در حال حرکت روبه جلو هستند.

«آیت الله محسن حیدری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و سالروز قیام 15 خرداد اظهار کرد: حقیقتا انسان از توصیف شخصیت  امام خمینی (ره) عاجز می شود، تاریخ اینچنین انسانی را بعد از ائمه معصومین (ع) کمتر به خود دیده است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی (ره) در همه حوزه های مختلف دینی، سیاسی، فلسفه، عرفان و ... متبحر بوده اند افزود: در تاریخ معاصر تنها مقام معظم رهبری را می توان در سطح این بزرگ مرد تاریخ دانست، امام خمینی (ره) شخصیتی با نگاه منحصر به فرد است.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ جریانی را نمی توان یافت که اسلام ناب محمدی، انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی همزمان ترویج شود اضافه کرد: انقلاب اسلامی از مهمترین اتفاقات تاریخی است که به برکت امام خمینی (ره) به ثمر نشست و خوشبختانه از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی در بسیاری از نقاط جهان این تاثیرپذیری از انقلاب صورت پذیرفت.

 

آیت الله حیدری با بیان اینکه فروپاشی شوروی از تاثیرات انقلاب اسلامی بود تصریح کرد: انقلاب اسلامی  180درجه مخالف انقلاب ها و حکومت های کمونیستی است، زیرا بر معنویت تکیه دارد؛ امروز اردوگاه غرب در حال رکود است و برای نابودی صهیونیست شمارش معکوس به شماره افتاده است.

 

وی تحولات منطقه و جهان را متاثر از انقلاب اسلامی دانست و یاد آور شد: مقاومت اسلامی که امروز پیروزی های گسترده ای را در سطح جهان به ارمغان آورده است مولود تفکرات بزرگ امام خمینی (ره) است و شاگردان امام راحل با قدرت در حال حرکت روبه جلو هستند.

 

کد خبر 1062761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha