طرح «پیک کتاب» با همکاری پست استان زنجان اجرا می شود

به گفته نیک بخش با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی، طرح پیک کتاب با هدف تسهیل دسترسی علاقمندان به کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با هدف گسترش همکاری‌ها، با جواد رسولی، سرپرست اداره پست استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.

 

در ابتدای این دیدار امیرعلی نیک بخش از پست به عنوان سازمانی پیشتاز در ایام کرونایی یاد کرد و گفت: در تمام این دوران اداره پست با وجود شیوع این بیماری به فعالیت خود ادامه داد و توانست مسئولیت و وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

 

وی در ادامه به معرفی طرح «پیک کتاب» پرداخت و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی، طرح پیک کتاب با هدف تسهیل دسترسی علاقمندان به کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود. در مرحله اول از اجرای طرح، ۴ باب کتابخانه عمومی حاج احمد مهدوی، سهروردی، سیدافضل موسوی و استاد رضا روزبه در شهرستان‌ زنجان مشخص شده است که علاقمندان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را از این کتابخانه‌ها دریافت کنند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح امکان دسترسی آسان مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، که به هر دلیل قادر به مراجعه به کتابخانه نیستند، فراهم می‌شود، گفت: با همکاری اداره کل پست در این طرح، کتابداران درخواست امانت کتاب را از طریق تماس تلفنی، پیامک و یا سامانه اینترنتی دریافت می کنند و کتاب را به وسیله پیک به دست متقاضی می رسانند.

 

در ادامه مدیرکل پست استان نیز گزارشی از عملکرد پست در ایام شیوع کرونا ارائه کرد و به معرفی خدمات پستی پرداخت.

 

گفتنی است، در این دیدار در خصوص واگذاری ساختمان کتابخانه بعثت درام شهرستان طارم که متعلق به اداره پست است، مذاکرات لازم انجام شد.

کد خبر 1062792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha