۲ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان برای بهسازی شهر ماژان هزینه شد

آسمانی مقدم گفت: اعتبارات هزینه شده در شهر ماژان تا پایان سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان است.

«علی اصغر آسمانی مقدم» در حاشیه افتتاح پروژه ایمن سازی و بهسازی ورودی شهر ماژان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: شهر ماژان دارای 151 خانوار و 532 نفر جمعیت است که از محل پروژه بهسازی ورودی شهر ماژان بهره مند می شوند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اعتبارات ملی و استانی و عواید فروش زمین هزینه شده تا پایان سال 99، گفت: اعتبارات هزینه شده در شهر ماژان تا پایاین سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان است که مبلغ یک میلیارد و 567 میلیون تومان اعتبار استانی، 625 میلیون تومان اعتبار ملی و 383 میلیون تومان اعتبار عواید فروش زمین است.

 

آسمانی مقدم افزود: از این اعتبارات مبلغ یک میلیارد و 682 میلیون تومان برای تکمیل پروژه معبر ورودی شهر ماژان و پارک که از مصوبات سفر استاندار پیشین استان بوده است، هزینه شده است که از محل اعتبار، به میزان سه هزار و 384 مترمربع جدول تک و دو هزار و 652 متر جوی، 500 متر کانیوو و یک هزار و 950 متر مربع سنگفرش پیاده رو در پارک حاشیه معبر ورودی شهر اجرا شده است.

 

وی از تملک 48 هکتار زمین (550 قطعه زمین) در شهر ماژان خبر داد و گفت: از این تعداد 345 قطعه واگذار و 205 قطعه باقی مانده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: از 150 متقاضی اخیر زمین در شهر ماژان، تعداد 25 متقاضی به دلیل قرمز بودن فرم «ج» از لیست قرعه کشی حذف شده اند و تعداد 125 قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط تحویل شده است که از این تعداد 65 واحد در حال احداث بنا هست.

 

آسمانی مقدم در خصوص گزارش اقدامات انجام شده امور سند شهر ماژان تا مورخه ۱۰ خرداد امسال، گفت: تا این تاریخ ۲۱۸ پرونده به بنیاد مسکن ارسال شده که ۲۰۲ سند زمین نیز صادر شده است؛ همچنین تعداد ۱۳ قطعه زمین کارگاهی به متقاضیان واگذار و ۵۲ قطعه زمین کارگاهی باقی مانده است.

 

کد خبر 1062799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha