۳ فوتی و ۵۵ بستری؛ جدیدترین آمار کرونایی در خراسان شمالی

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی ۲۴ساعته گذشته و تاظهر امروز ۱۳ خرداد ماه، متاسفانه سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر «سید احمد هاشمی» اظهارداشت: با بستری شدن 55 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 243 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24ساعته گذشته و تاظهر امروز سیزدهم خردادماه، متاسفانه سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

 

وی با اشاره به اینکه حدود 60 درصد مردم استان ماسک می زنند، گفت: برخی افراد با وجود اینکه در وضعیت شکننده ای به سر می بریم اما همچنان نسبت به زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجهی می کنند.

 

دکتر هاشمی افزود: همه گروها های سنی اعلام شده برای دریافت واکسن باید از طریق مراجعه به آدرس salamat.gov.ir  ثبت‌نام کنند.

 

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی، تاکنون 15 هزار و 850 نفر از گروه سنی بالای 70 سال در این استان واکسینه شده اند و واکسیناسیون عمومی برای گروه سنی زیر 70 سال هنوز آغاز نشده و براساس اعلام وزرات بهداشت در استان ما همزمان با سایر استان ها انجام می شود.

 

کد خبر 1062940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha