آستان قدس رضوی در بخش معدن و کشاورزی خراسان جنوبی سرمایه گذاری می‌کند

دلبری گفت: آستان قدس رضوی آمادگی دارد تا در بخش معدن، کشاورزی و سایر بخش هایی که در خراسان جنوبی به دلیل محرومیت بخش خصوصی امکان سرمایه گذاری ندارد، سرمایه گذاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « محمد دلبری» امروز(13 خرداد) در ستاد توسعه خاوران که با حضور استاندار خراسان جنوبی، معاون وزیر صمت و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، افزود: رسالت آستان قدس رضوی، خدمت به مردم و شعار آستان «از مردم و برای مردم» است و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد.

 

وی با بیان اینکه با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی آمادگی کامل دارد تا با اهتمام و جدیت برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف خراسان جنوبی ورود کند، گفت: بسیاری از ظرفیت های خراسان جنوبی درآمدزا و خوب هستند که در حوزه بنیاد بهره وری موقوفات می توان با سرمایه گذاری در این بخش ها در استان از سود آن هم برای سایت مدرسه، مسجد و حتی مجتمع خدماتی بین راهی استفاده کرد.

 

رئیس گروه عمران و زیر ساخت آستان قدس رضوی با بیان اینکه رویکرد جدید آستان قدس سرمایه گذاری در بخش معدن را هم در بر می گیرد، گفت: معادن غنی و بسیار بزرگی در بخش معدن در خراسان جنوبی وجود دارد که باید شکوفا و فعال شوند.

 

دلبری یکی از برنامه های استان قدس برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را، هدایت و کمک به کشاورزان برای توسعه این بخش عنوان کرد و گفت: در این طرح بذر و نهال را به کشاورز خواهیم داد و از طرف دیگر محصولات آنها را به صورت تضمینی خریداری خواهیم کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه آستان قدس آمادگی دارد تا کشاورزی قراردادی را در خراسان جنوبی پیاده سازی کند، افزود: خرید تضمینی محصولات کشاورزان دغدغه اصلی آنها را کم خواهد کرد.

 

 

کد خبر 1062976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha