دپارتمان آموزش های معدنی در نهبندان راه اندازی شود

نخعی توسعه زیرساخت های آموزشی را یکی از مقدمات و زیرساخت های توسعه هر منطقه دانست و گفت: نهبندان با توجه به ظرفیت معدنی بالایی که دارد باید دپارتمان آموزش های معدنی در این شهرستان راه اندازی شود.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مصطفی نخعی» امروز(13 خرداد) در ستاد توسعه خاوران با بیان اینکه ستاد توسعه خاوران منشاء برنامه ریزی خوبی برای کار و رونق اشتغال در استان است، گفت: توسعه باید پایدار و همه جانبه و مبتنی بر در نظر گرفتن بسیاری از مسائل از جمله مسائل محیط زیستی باشد.

 

وی با بیان اینکه توسعه همه جانبه در استان توجه به همه نقاط استان را می طلبد، نه اینکه برخی نقاط روز به روز صنعتی تر و برخی جاهای دیگر ضعیف تر شوند، افزود: باید در ستاد توسعه خاوران توسعه همه جانبه و همه نقاط استان مد نظر باشد.

 

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس توسعه زیرساخت ها و جذب سرمایه گذار و ارتباط گیری با او، انتقال آب به استان و تامین آب مورد نیاز صنعت و از همه مهمتر توجه به آموزش و تربیت نیروی متخصص را از مهمترین اولویت ها برای سرمایه گذاری در استان دانست و گفت: برای تحقق امر اموزش باید دپارتمان آموزش های معدنی در نهبندان راه اندازی شود.

 

نخعی با بیان اینکه سند توسعه نهبندان تصویب شده اما هنوز اجرایی نشده است، افزود: مشکلات امروز شهرستان نهبندان نتیجه همین بی توجهی ها است، لذا انتظار داریم آستان قدس رضوی حداقل ورود جدی تری به ظرفیت های نهبندان داشته باشد.

 

وی افزود: آستان قدس بعد از سفر مقام معظم رهبری به نهبندان شروع خیلی خوبی در بسیاری از پروژه ها در این شهرستان داشت اما متاسفانه این پروژه ها متوقف شده است.

کد خبر 1062977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha