برگزاری بیش از ۹۰ برنامه ویژه شهادت امام جعفر صادق(ع) و ارتحال امام (ره) در ایلام

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام از اجرای بیش از ۹۰ برنامه ویژه ایام شهادت امام صادق(ع) و سالگرد امام خمینی(ره) در این استان خبر داد.

حجت الاسلام «منوچهر رئیسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: بیش از ۹۰ ویژه برنامه در سطح استان در گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)امام صادق (ع)و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد با همراهی روحانیون تبلیغی و مستقر با همکاری هیئت‌های مذهبی،کانون‌های فرهنگی و هنری و موسسات قرآنی برگزار خواهد شد

 

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: جلسات سخنرانی، روضه خوانی و عزاداری در مکان های باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله این برنامه ها است.

 

وی تصریح کرد: تبیین  سیره امام خمینی (ره)، تبیین قیام ۱۵ خرداد و همچنین زندگی امام صادق(ع)، تبیین اوضاع سیاسی و اجتماعی زندگی امام صادق(ع)، برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی و جلسات قرآنی و ده ها برنامه دیگر از برنامه های دیگر این ایام است.

 

حجت الاسلام رئیسی یادآور شد:کارشناسان مذهبی و شبکه تبلیغی استان ایلام به خصوص مبلغین و مبلغات، مسئولین هیئات مذهبی، اعضای کانون مداحان و شعرای آیینی، مسئولین و مدرسین موسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی، جمعیت بانوان فرهیخته و کانون های فرهنگی تبلیغی نقش مهمی در برگزاری این برنامه ها دارند.

 

وی خاطرنشان کرد:  تلاش می شود در ایام شهادت رئیس فقه جعفری بیش از گذشته در راستای تعظیم شعائر دینی و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه نسبت به سیره، منش زندگی، فضائل و اندیشه های سیاسی اجتماعی و برخورد امام صادق(ع) با فرق و مذاهب گوناگون فعالیت شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: در اجرای این برنامه ها از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جهت آگاهی بخشی به جامعه استفاده خواهد شد.

کد خبر 1063035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha