زنده نگه داشتن تفکر امام راحل در گرو گفتمان سازی انقلاب است

حجت الاسلام غلامی گفت: زنده نگه داشتن تفکر امام راحل در گرو گفتمان سازی انقلاب است که باید با این شیوه و روش تفکر امام راحل را جهانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، حجت الاسلام «یدالله غلامی» امروز (13 خرداد) در جمع مدیران و روسای گلوگاه در محل دادگستری این شهرستان با تسلیت ارتحال امام راحل اظهار کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر برای ایران اسلامی و جهان بود که همچنان از محبوبیت در جهان برخوردار است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران افزود: برگزاری سالگرد ارتحال امام(ره) در واقع زنده نگه داشتن رای و نظر امام در سطح کشور و دنیاست که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی جامع و برجسته بود که با تفکرات ژرف و برجسته خود و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدرت شرق و غرب را در هم ریخت و جمهوری اسلامی ایران را بنا نهاد که در برابر تمام ابرقدرتها ایستاده است.

 

حجت الاسلام غلامی گفت: زنده نگه داشتن تفکر امام راحل در گرو گفتمان سازی انقلاب است که باید با این شیوه و روش تفکر امام راحل را جهانی کنیم.

 

وی با بیان اینکه امام شخصیت فرازمانی داشت؛ تاکید کرد: امروز باید برای اصل اسلام کار کنیم و در ادامه راه امام راحل با تبعیت از رهبری در مسیر ولایت باشیم؛ زیرا  تمام سخنرانی های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حول محور اسلام و عقلانیت و بصیریت افزایی است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران تصریح کرد: اسلام جامع است و تمام درخواست های مردم را پاسخ می دهد و امام با پشتوانه اسلام و حقیقت دین، انقلاب و کشور را اداره می کرد.

 

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: زنده نگه داشتن تفکر امام راحل در گروه سخن گفتن در زمینه انقلاب و گفتمان سازی انقلابی است و همه ما باید در کنار شناخت حالات سیاسی امام، جنبه های عرفانی، روحی، علمی و اجتماعی امام را هم مد نظر قرار دهیم.

کد خبر 1063055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha