اندیشه امام خمینی(ره) نظام و تمدن سلطه استکبار را  شکست داد

سردار مولایی با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) گفت: اندیشه امام خمینی(ره) نظام و تمدن سلطه استکبار را شکست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار سید یوسف مولایی» طی سخنرانی در شهرستان نظرآباد که شامگاه پنجشنبه (۱۳ خرداد) برگزار شد گفت: اندیشه امام خمینی(ره) نظام سلطه استکبار را  شکست داد. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: اندیشه امام خمینی(ره) استکبار را می ترساند و مظومان و مستضعفین را امیدوار می کند؛ مصداق های این اندیشه امروز در ابعاد بین المللی و در جریان واکنش های مردم معلوم است.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین اندیشه امام(ره) برای نسل امروز اظهار کرد: حضرت امام (ره) معیارهای تمدن غرب و منشورهای بین المللی را با اندیشه و نگاه حکیمانه سیاستمدار خود تحت تأثیر قرار داد و همین علت دشمنی اصلی آنان با امام است.

 

« انتخابات» قلّه لیبرال دموکراسی است

 

سردار مولایی ادامه داد: هر زمان که انتخابات در ایران برپا می شود، استکبار بهم می ریزد و هر کاری برای کم شدن میزان مشارکت مردمی انجام می دهد چرا که انتخابات ایران با هدف آزادی است. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: اسلام عربستانی مورد قبول و میل استکبار است و همواره حمایت آنان را در بر دارد ولی اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) که عزت و کرامت را به جامعه اسلامی برگرداند مورد خشم استکبار است. 

 

وی بیان کرد: تفکر امام (ره) یمن، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی مورد سلطه استکبار را تحت تأثیر قرار داد و امروز صدای انقلاب و نپذیرفتن ظلم از طرف استکبار به عنوان مهمترین بخش تفکر امام(ره) در همه جای عالم ظهور پیدا کرده است.

 

شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از سربازان امام خمینی(ره) است

 

سردار مولایی عنوان کرد: امروز سربازان دانش آموخته تفکر حضرت امام (ره) با حضور پرشور در سطح منطقه تحولات موثری ایجاد کرده اند که نمونه آن شهید حاج قاسم سلیمانی است. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: دموکراسی برگرفته از آموزه های دینی یکی از تفکرها و اندیشه های امام خمینی(ره) است که همین یک تفکر را استکبار نمی تواند تحمل کند.

 

سردار مولایی در پایان افزود: یکی از اهداف استکبار، انحراف تفکر و اندیشه امام (ره) است ولی هیچ کدام این ها به دلیل اینکه اندیشه امام (ره) متکی به منبع عظیمی است محقق نمی شود. 

 

 

کد خبر 1063083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha