حضور در انتخابات تبلور عینی شعار من یک سلیمانی ام است 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: حضور در انتخابات تبلور عینی شعار من یک سلیمانی ام است، والله یکی از شئون عاقبت بخیری تبعیت از حکیمی است که سکاندار این انقلاب اسلامی است و ما اگر می خواهیم عاقبت بخیر شویم باید به حرف مرد میدان گوش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۴ خرداد حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، گفت: یکی از مسائل مهم و اساسی تقوای سیاسی است و سخت به آن نیازمندیم، در کلام خداوند به داشتن تقوای سیاسی اشاره شده است و خداوند متعال به همه ما امر کرده در سپردن به امانات باید به اهلش توجه داشته باشیم، که این امانات  همان تقوای سیاسی است.


امام جمعه قلعه گنج افزود: سپردن مسئولیت یک کشور از بزرگترین اماناتی است که باید به اهلش واگذار شود و در مرحله اول حس قوم گرایی، جناح گرایی  را کنار بگذاریم و شخصی که  اهلیت ندارد نباید به او امانات را سپرد یعنی رای ما در مرحله اول باید از روی بصیرت و آگاهی باشد و باید تلاش کنیم آن شخصی که اهلیت دارد، را انتخاب کنیم.


وی‌ ابراز کرد: برای رسیدن به تقوای سیاسی، باید خودمان را محک بزنیم که چقدر در این تقوا مصمم هستیم، بایستی سعی کنیم آن شخص راستگویی انتخاب را کنیم که برای هر حرفی که میزند راهکار عملی دارد نه آن که وعده هایش مغایر با قانون باشد.


حجت الاسلام نجنو ادامه داد: باید معیارهایی را برای واگذاری امانت به اهلش در نظر بگیریم و از جمله این معیارها داشتن اخلاق و رفتار حسنه، داشتن حس ولایت پذیری، مقید به نماز، تبعیت از قانون و حمایت از محرومان سر لوحه کارهایش باشد، است.


خطیب جمعه قلعه گنج با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیان کرد: بعضی ها به دلیل مشکلات معیشتی و یا حمایت از شخص خاص  مردد هستند که در انتخابات شرکت کنند نبایستی این مسائل ما را دلسرد کند، اگر نابسامانی و ناکارآمدی وجود دارد باید آنرا با انتخاب درست و خوب جبران کنیم نه با عدم انتخاب، که نسخه علاج این است اگر دغدغه مشکلات معیشتی دارید باید با حضورتان در پای صندوق های رای این دلخوری ها را کم کنید.
 

وی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات تبلور عینی شعار من یک سلیمانی ام حضور است، والله یکی از شئون عاقبت بخیری تبعیت از حکیمی است که سکاندار این انقلاب اسلامی است و ما اگر می خواهیم عاقبت بخیر شویم باید به حرف مرد میدان گوش کنیم.


حجت الاسلام نجنو تاکید کرد: سردار دلها فرمود؛ من دوست دارم کرمان با ولایت بماند، پس ما باید با رای دادن خودمان مزدوران داخلی و خارجی را ناامید کنیم.


امام جمعه قلعه گنج با اشاره به این که راه ماندگاری و پیشرفت این نهضت ۲ موضوع  است، ادامه داد: بال جمهوریت و اسلام، که این نظام را شکوفا می کند و مسئله جمهوریت همین همراهی مردم است که مردم با حضور پرشور در انتخابات به این وظیفه خود به خوبی عمل کرده اند.


وی اظهار کرد: همچون حضرت امام خمینی ( ره) این مرد خدا و این شخصیت بی نظیر که به آسمان عروج کرد وجود ندارد و رهبری فرمودند؛ امام از یک صلابت و شجاعت بالایی برخوردار بود.


حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: همه بدخواهان می گفتند؛ این نظام چند ماهی بیش دوام ندارد و شاهد فروپاشی این انقلاب خواهیم بود اما امام راحل بود که همهمه ها و نقشه های شوم دشمنان را بر ملا کرد و بعد از رحلت ایشان راه امام را رهبری ادامه داد و جمهوری اسلامی به فضل خدا و رهبری داعیه ایشان، چهل سالگی خود را جشن گرفت و منشور بیانیه گام دوم انقلاب نیز بیان شد.


خطیب جمعه قلعه گنج در خاتمه به رحلت حضرت امام خمینی (ره)، قیام پانزده خرداد و شهادت امام صادق (ع) اشاره کرد.

کد خبر 1063204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha