۲۱۲ واحد صنفی در شیروان پلمب شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۱۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی، پلمب شد.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: ۱۱ هزار کیلوگرم غذای غیر استاندارد در این شهرستان معدوم شد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان اضافه کرد: طی بازدیدهای انجام شده در این مدت ۲۱۲ مورد مرکز و امکنه پلمب، ۳۸۲ مورد اخطاریه صادر، ۲۰۵ مورد پرونده به مراجع قضایی ارجاع و ۱۱ هزار و ۵۵ کیلوگرم مواد غذایی غیر استاندارد نیز معدوم شد.

 

هاشمی عنوان کرد: در این مدت، بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان شیروان ۲۴ هزار و ۱۰۲ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام دادند.

 

وی تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و با توجه به مطالبه عمومی آحاد جامعه به منظور اجرای هر چه دقیق تر برنامه های تعیین شده، طرح نظارت بر واحدهای صنفی  با همکاری کارشناسان این سه دستگاه (اتاق اصناف، بهداشت و صمت) با جدیت هرچه تمام دنبال می شود.

 

هاشمی از نظارت بازرسان اتاق اصناف به روند قیمت ها خبر داد و  خاطرنشان کرد: این بازدیدها به صورت مستمر  همچنان ادامه دارد.

 

شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1063246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha