امروز ۱۵ خرداد ورامین در دانشگاه های اسراییل تدریس می شود

سعید حدادیان از مداحان کشور با ذکر این نکته که امروز ۱۵ خرداد ورامین در دانشگاه های اسراییل تدریس می شود، گفت: مردم در ۲۸ خرداد به کسانی که درد مردم را می فهمند رای دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حاج سعید حدادیان از مداحان کشوری در مراسم بزرگداشت ۱۵ خرداد و در جمع مردم شهرستان ورامین در مصلای صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، گفت: یکی از درس های قیام ۱۵ خرداد که در دوران خفقان و تهدید، ماموران رژیم شاه رخ داد این بود که نباید بصیرت را در خیابان های بالای شهر جستجو کرد و بی شک بصیرت و درس دین شناسی را سال 42، مردم این دیار با لباس کارگری و حتی نداشتن سواد به ما یاد دادند.


وی افزود: امروز ۱۵ خرداد شما در دانشگاه های اسراییل تدریس می شود و این ولایت مداری را شهدای شما در ایران اسلامی گسترش دادند.
وی ادامه داد: در سال 42،اجداد شما ورامینی ها بدون ثبت  دوربین ها و لنزها و با اینکه می دانستند خطر و تهدید است به صحنه آمدند، در اندازه گیری درجه اخلاصشان و با یک نگاه ظریف و دقیق آنها بدریون بودند و شهدای شما شهدای بدر انقلاب ما هستند.


حدادیان با انتقاد از مدیرانی که فقط پست می گیرند و در این سمت ها غرق می شوند عنوان کرد: مدیران اگر سمت و مقامی را می‌خواهند قبول کنند بداند که امام گفت من یک موی کوخ نشیان را به کاخ نشینان نمی دهم اما متاسفانه کاخ نشینان، مسند نشین شده اند و مردم باید در 28 خرداد با شناخت یاران امام و کسانی که درد مردم را از نزدیک لمس می کنند کاخ نشینان را حذف کنند.


وی اظهار داشت: به گواه تاریخ، در همه عرصه ها حتی زمان جنگ، ورامینی ها پیشتازی می کردند.  شما ورامینی ها نیاز به تعریف و تمجید ندارید، عظمت و سوابق درخشان شما در تاریخ ثبت و ضبط شده است.


این مداح بزرگ کشوری در آستانه شهادت امام صادق(ع) گفت: در زمان حیات با برکت حضرت صادق(ع) هفت بار ایشان را دستگیر کردند و مردم آن زمان یکبار به حمایت از ایشان عکس العملی نکردند، اما در حدود۶۰ سال قبل یک مرجع تقلیدی در قم دستگیر شد اما شما در ورامین به حمایت از او و برای نجات امام خود حرکت کردید و اگر حماسه شما نبود، شک نکنید امام را شهید کرده بودند و وقتی شاه عظمت این حرکت را دید، ترسید و از کشتن امام دست کشید اینها در صدر اسلام هم دیده نشد.


وی در پایان اظهار داشت: فقط ۱۵ خرداد افتخار شما ورامینی ها نبوده و نخواهد بود حرکت شما در فتنه سال ۸۸ و پیاده روی در حمایت از ولایت به سمت بیت رهبری نیز ادامه دهنده این حرکت تمام نشدنی بوده و باز هم اگر فتنه گران و دشمنان بخواهند کوچکترین حرکتی بر علیه انقلاب و ولایت فقیه داشته باشند بی شک شما پرچمدار مقابله با این خناسان زمان خواهید بود.

کد خبر 1063340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha