توزیع ۲۵ بسته گوشت نذری بین نیازمندان شاندرمن

قربانی گفت: به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ۲۵ بسته گوشت نذری بین نیازمندان شاندرمن توزیع شد.

«مهدی قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني( ره) 25 بسته معیشتی بين نيازمندان روستاي چماچار توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) روستای چماچم شاندرمن با اشاره به اینکه به منظور توزیع غذای سالم و تقویت سیستم ایمنی بدن، گوشت نذری توزیع شده است افزود: هر بسته شامل یک و نیم کیلو گوشت نذری به ارزش حدود 200 هزار تومان بود که در مجموع پنج میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

 

وی به اهمیت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تاکید کرد و گفت: کانون‌ فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) چماچار در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول یک سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفته و با جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کرده است.

 

قربانی تصریح کرد: دراین مدت نیز با مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مواد شوینده بین نیازمندان این روستا هم توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) روستای چماچم شاندرمن خاطرنشان کرد: امیدواریم این سنت پسندیده و موج ایثار، همدلی و کمک مومنانه برای همیشه نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

 

کد خبر 1063352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha