امروزه تداوم راه شهدا وظیفه آحاد ملت است

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: امروز تداوم راه شهدا وظیفه آحاد ملت ادامه راه سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در شرایط کنونی حضور حداکثری در انتخابات پیش رو ، دعوت مردم برای حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح که معیارهای اعلام شده توسط رهبر انقلاب است.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سردار سلیمانی ها و مدافعین حرم برای جلوگیری از وارد شدن ضربه به خیمه گاه اسلام در برابر دشمنان ایستاده و مبارزه کردند و دراین راه به شهادت رسیدند و نام نیک آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار شده است .

 

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: تمام اتاق فکرهای دشمن و امپریالیسم رسانه ای آنها و حتی کشورهای مرتجع منطقه به دنبال هجمه تبلیغاتی علیه انتخابات کشور و عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند و ما باید با بصیرت و روشنگری در جامعه با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سیلی محکم دیگری به دشمن بزنیم.

 

وی تصریح کرد: : دشمن در گام دوم اهداف خود به دنبال انتخاب نشدن فرد اصلح در انتخابات است ولذا با هجمه تبلیغاتی علیه نامزدی که بیشترین شباهت را به امام راحل دارد به دنبال ترور شخصیتی ایشان و عدم رای دادن مردم به وی هستند و لذا مردم باید بصیرت داشته و نقطه مقابل دشمن عمل کنند و بدانند که آن نامزدی که مورد هدف و هجوم تبلیغاتی دشمنان انقلاب قرارگرفته قطعا مورد تایید امام و شهد ا است و دشمن از انتخاب او به عنوان رئیس جمهور می ترسد .

 

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد :کسانی در انتخابات ثبت نام کرده اند که در برابر مشکلات کشور و معیشت و اقتصاد مردم احساس تکلیف کرده و با درخواست خود مردم به میدان آمده و مشکلات کشور را به خوبی می شناسند و برای رفع آنها برنامه دارد و امروز وظیفه ما است که نامزدی را انتخاب کنیم که دوستدار نظام و انقلاب و دشمن استکبار و ظلم و فساد است و مولفه های یک فرد انقلابی و جهادی را دارا می باشد .

 

امام جمعه سرپل ذهاب در پایان گفت: حضرت امام یک شخصیت عالم بود که تمام اندیشمندان دنیا ایشان را تحسین می کنند و همه اذعان داشتند که انقلاب اسلامی بعد از امام نمی تواند به حیات خود ادامه دهد ولی امروز مشاهده می شود که مقام معظم رهبری بهترین جانشین برای حضرت امام بوده و کشتی انقلاب را به درستی هدایت کرده و از بحرانهای مختلف به سلامتی عبور داده است .

 

کد خبر 1063387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha