خط کشی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رأی تعبیه می‌شود

دانایی با تأکید براینکه حتی‌المقدور شعبه‌ها در فضای باز استقرار یابندگفت: خط کشی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رأی تعبیه می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«نوید دانایی» در خصوص  بایدها و نبایدهای کرونایی در دوران تبلیغات انتخاباتی، گفت: استقبال از نامزدها و کارناوال‌های تبلیغاتی در استان ممنوع است‌.

 

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ازمصوبات ستاد انتخابات و کرونای استان سمنان برای حفظ سلامت مردم در ایام تبلیغات خبردادوگفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، استقبال از نامزدها و کارناوال‌های تبلیغاتی در سمنان ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه خط کشی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رأی تعبیه می‌شود اضافه کرد: به برگزار کنندگان و شعب انتخاباتی استان سمنان ابلاغ شده که حتی‌المقدور شعبه‌ها در فضای باز استقرار یابند تا بتوانیم شاهد فاصله گذاری و رعایت پروتکل‌ها باشیم.

 

دانایی با اشاره به اینکه باید امکان دسترسی بیماران مبتلا به کرونا برای رأی دادن فراهم شود ادامه داد: مدیریت این موضوع در شعب اخذ رأی‌گیری صورت می‌گیرد.

 

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه ساعت رأی‌گیری از هفت صبح ۲۸ خرداد آغاز و در صورت لزوم در شعبات شلوغ می‌تواند تا ساعت دو صبح روز بعد تمدید شود اضافه کرد: این تصمیم برای آن گرفته شده که بتوانیم پیک مردم را مدیریت کنیم تا در ساعات مختلف مردم مراجعه کنند.

 

وی همچنین افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، هرگونه تجمع انتخاباتی، گفتگو و سخنرانی در فضاهای بسته ممنوع و در فضاهای باز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورات بهداشتی و رعایت سقف شرکت‌کنندگان بلامانع است.

کد خبر 1063469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha