ارزیابی تیم های اعزامی به بخش صالح آباد در حال انجام است

نوذری با بیان اینکه تیم های امداد و نجات و ارزیاب به مناطق زلزله زده و روستایی بخش صالح آباد از توابع شهرستان مرزی مهران اعزام شده است، گفت: تا کنون هیچ گونه خسارت جانی وقوع این زمین لرزه گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به وقوع زمین لرزه در این استان با کانون بخش صالح آباد مهران، اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون هیچ گونه خسارت جانی پس از وقوع زمین لرزه ۵.۲ ریشتری در  بخش صالح آباد گزارش نشده است.

 

«محمد نوذری» با اشاره به اینکه تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شده اند و در حال ارزیابی میزان خسارات وارده هستند، افزود: بر اساس گزارش های اولیه میزان خسارت ها در مناطق روستایی بخش صالح آباد در حد ترک خوردگی منازل بوده است و میزان دقیق خسارت ها پس از ارزیابی کامل اطلاع رسانی می شود.

 

وی با بیان اینکه ستادهای مدیریت بحران با حضور فرمانداران و دستگاه های امداد رسان و مسئول در شهرستان های ایلام، مهران و چوار نیز تشکیل شده است، گفت: بر اساس مصوبه ستاد بحران استان نیروهای امدادی و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران تا ۷۲ ساعت آینده در مناطق زلزله زده بخش صالح آباد و مهران به ویژه در مناطق روستایی در حالت آماده باش قرار دارند.

 

استاندار ایلام با تاکید بر حفظ خونسردی شهروندان به ویژه در مناطق نزدیک به کانون زلزله در بخش صالح آباد، خاطرنشان کرد:  نمایندگان دستگاه‌های تخصصی پس از جلسه مدیریت بحران با حضور در مناطقی که زمین‌لرزه در آنجا احساس شده، خسارت‌های احتمالی را احصا خواهند کرد.

کد خبر 1063503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha