نشست بصیرتی در روستای گسک اسفراین برگزار شد

نشست بصيرتي و هم افزايي با عنوان «به شيوه روح الله؛ من رأي مي دهم» همزمان با سالروز شهادت پيشواي مذهب شيعه، حضرت امام جعفر صادق (عليه السلام) و به مناسبت ايام رحلت معمار کبير انقلاب اسلامي در اسفراین برگزار شد.

«زهرا انصاری» ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت جانسور حضرت امام خمینی (ره) و نیز شهادت پیشوای مذهب جعفری، حضرت امام صادق (علیه السلام) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:  با توجه به در پیش بودن ایام انتخابات و وظیفه عمومی برای فراخوان حداکثری و خلق حماسه ای دیگر، نشست بصیرتی برنامه ریزی و اجرا شد.

 


‎مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(علیه السلام) روستای گَسک شهرستان اسفراین در توضیح بیشتر اضافه کرد:  این برنامه با عنوان «به شیوه روح الله من رأی می دهم» طرح ریزی شده، که همزمان با نماز مغرب و عشاء شنبه پانزدهم خرداد در محل مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای گَسک  با حضور تنی چند از مسئولان برگزار شد.


 
‎وی سخنران این برنامه را حجت الاسلام «هادی هوشمندنژاد» امام جمعه بام و صفی آباد معرفی کرد و گفت: در این برنامه ضمن تبیین ویژگی ها و خصلت های امام راحل، در خصوص انتخابات و ملاک های انتخاب اصلح از نگاه امام و رهبری روشنگری شد.

 

 
‎انصاری، تجلیل از مربیان و مدیران خانه های قرآن روستاهای اطراف را به دیگر برنامه های این نشست افزود و گفت: در این برنامه از حدود 30 مربی و مدیر قرآنی با اهدای هدایایی از سوی بخشداری و دهیاری قدردانی شد.
 
 

کد خبر 1063512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha