دشمنان هجمه‌های سنگین رسانه‌ای را برای ناامید کردن مردم آغاز کرده‌اند

حسنوند با بیان اینکه دشمنان انقلاب و ایران، هجمه‌های سنگین رسانه‌ای خود را برای ناامید کردن مردم برای حضور در انتخابات را آغاز کرده‌اند گفت: تغییر دولت‌ها می‌تواند بهانه‌ای برای مسئولان به منظور تجدید اراده در راستای خدمت بیشتر به مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» عصر امروز (یکشنبه ۱۶ خرداد) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، با اشاره به اهمیت و نقش انتخابات اظهار کرد: نه گفتن به انتخابات، راهکار حل مشکلات نیست و فقط با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب درست می‌توان وضع موجود را تغییر داد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیمشک، تدابیر و اقدامات لازم را به منظور کمک به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، در دستور کار خود قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و ایران، هجمه‌های سنگین رسانه‌ای خود را برای ناامید کردن مردم برای حضور در انتخابات را آغاز کرده‌اند اذعان کرد: تغییر دولت‌ها می‌تواند بهانه‌ای برای مسئولان به منظور تجدید اراده برای خدمت بیشتر به مردم باشد.

 

حسنوند با اشاره به اینکه کسانی که مردم را به عدم مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنند، دشمنان ملت و ایران هستند تصریح کرد: نقشه‌های شوم و ضد ایرانی کشورهای استکباری و گروه‌های معاند و ضدانقلاب در صورت عدم مشارکت مردم، اجرایی خواهند شد.

 

«پیمان جهانگیری» نیز با اشاره به اینکه تمام زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان اندیمشک مهیا شده است عنوان کرد: در انتخابات امسال ۱۳۸ هزار نفر از شهروندان اندیمشک واجد شرایط جهت حضور در انتخابات هستند.

 

فرماندار اندیمشک بیان کرد: جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، تا کنون نشست‌های هم‌اندیشی با معتمدین، بزرگان و سران طوایف، اصحاب رسانه، ورزشکاران، فرهنگیان، اصناف و بازاریان برگزار شده که این جلسات خروجی پرباری داشته‌اند.

 

وی یاد آور شد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، در انتخابات پیش رو شاهد مشارکت حداکثری مردم اندیمشک در جهت مایوس کردن دشمن در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

 

کد خبر 1063517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha