توطئه دشمنان برای ناامید کردن مردم در پای صندوق های رأی، تاثیری ندارد

نماینده سابق مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون توطئه های دشمنان برای دلسرد و ناامید کردن مردم در پای صندوق های رأی تاثیری نداشته و ندارد.

«عبدالرضا عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: این انقلاب در 42 سال گذشته پیچ و خم های زیادی داشته؛ ترور، جنگ تحمیلی، تحریم ها، ضد انقلاب ها، منافقین و غیره ولی به پشتیبانی مردم روز به روز ایران قوی تر شده که اینک قدرت منطقه ای هستیم و پیش به سوی جهانی شدن حرکت می کنیم.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس دهم شورای اسلامی اضافه کرد: با از دست دادن بیش از 300 هزار شهید و گذشت و ایثارگری های 500 هزار جانباز برای حفظ انقلاب باید در صحنه باشیم و در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت کنیم و پای صندوق های رای آمدن از جان و جسم آدم بالاتر نیست زیرا که خیلی ها در این مملکت جانفشانی کردند تا مرزهای ایران ترقی کند.

 

عزیزی افزود: مردم ایران به خاطر خون هزاران شهید و به تبعیت از ولایت فقیه باید حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشند تا باعث تقویت نظام شوند، دشمنان از طریق ترور، تحریم و جنگ مستقیم با ایران ناامید شدند و اینک به دنبال رخنه به ایران و ایجاد یاس، ناامیدی و دلسرد کردن مردم در پای صندوق های رای هستند ولی مردم ولایت مدار ایران شرکت پرشوری خواهند داشت و با حضور در پای صندوق های رای  باعث تقویت نظام خواهند شد.

 

وی افزود: امروزه دشمنان در قالب یک جبهه واحد با هدف دلسرد کردن مردم به آینده نظام و القا کردن بی تأثیری رأی مردم در انتخابات، سعی در کاهش مشارکت مردم در این انتخابات مهم را دارند که اهمیت انتخابات با حقیقت و واقعیت زندگی آینده جامعه گره خورده و حضور در انتخابات به معنای تعیین سرنوشت آینده کشور و مردم است.

 

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می شود.

 

کد خبر 1063690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha