برگزاری مسابقه «ماموریت ستاره ها» به همت کانون انصار الحسین (ع) راستاب

صالحی گفت: مسابقه فرهنگی هنری «ماموریت ستاره ها» به منظور الگوبرداری از سيره شهدا به همت اعضای کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (ع) روستای راستاب از شهرستان فارسان برگزار می شود.

«زینب صالحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقه فرهنگی هنری «ماموریت ستاره ها» به منظور الگوبرداری از سيره شهدا به همت اعضای کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (ع) روستای راستاب از شهرستان فارسان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (ع) مسجد انصارالحسین (ع) روستای راستاب از شهرستان فارسان ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید چگونگی الگوبرداری خود از سیره شهدا را در قالب یک اثر هنری از طریق فضای مجازی و پیام رسان های گپ، واتساپ و... به نشانی stars_mission@ ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه زمان ارسال آثار تا تاریخ ۲۹ تیر سال جاری تعیین شده است، افزود: پس از داوری آثار، به ۱۴ اثر برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

صالحی گفت: آثار از تاریخ ۳۰ تیر تا ۵ مرداد سال جاری داوری شد و اختتامیه و تکریم نفرات برتر نیز ۶ مرداد سال جاری توسط کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (ع) برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (عج) روستای راستاب شهرستان فارسان سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و دارای ۲۴۲ عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد است که در طرح ملی ایران قوی رتبه شایسته تقدیر در رواق قلم و در شبکه رابطین فهما را کسب کرده است. 

 

کد خبر 1064052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha