روحانیون نقش موثری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: باتوجه به جایگاه اجتماعی که روحانیت در بین مردم دارند می‌توانند نقش موثری در حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح برای هدایت کشور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی در جلسه شورای افتای کردستان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با موضوع آینده پژوهی و بررسی پیامدهای افراط گرایی و تفریط دینی برجامعه اسلامی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رمز پیروزی و استمرار امنیت و اتحاد در کشور همچنان که امام راحل و رهبری نیز فرمودند یک باور قلبی است که ناشی از ایثارگری و جان فشانی اهل سنت بعد از پیروزی انقلاب است.

 

وی افزود: اشتراک‌های بین تشیع و تسنن بسیار بیشتر از اختلافات فقهی است که گاها وجود دارد.

 

حسینی خاطرنشان کرد: باتوجه به جایگاه اجتماعی که روحانیت در بین مردم دارند می‌توانند نقش موثری در حضور حداکثری مردم  و انتخاب فرد اصلح برای هدایت کشور داشته باشند.

 

وی یادآور شد: حضور پرشور مردم در انتخابات خلاف آنچه است که دشمنان انقلاب در صدد دستیابی به آن هستند.

 

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان یادآورشد: در حال حاضر باتوجه به شرایط کنونی کشور تنهاخاک‌ریز بین ما و دشمن حضور در انتخابات است.

 

وی عنوان کرد: انتخاب اصلح نیز یکی دیگر از مواردی است که مردم باید به آن توجه کنند و به خدمات انجام شده توسط این افراد تا به حال توجه کنند.

 

حسینی بیان کرد: به شدت با هرگونه ایجاد ناامنی و اخلال درنظم برای شهروندان مبارزه و برخورد خواهیم کرد.

 

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم  ورودی های دستگاه قضا کاهش داشته باشد.

کد خبر 1064090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha