برگزاری نشست های «نقش جوانان در انتخابات» به میزبانی مساجد استان زنجان

نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع انتخابات و نقش جوانان در مشارکت گسترده پای صندوق های رای با حضور جمعی از جوانان در مساجد استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در آستانه انتخابات 1400 و تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، نشست های بصیرتی با موضوع انتخابات و نقش جوانان در این حضور، به میزبانی مساجد استان زنجان برگزار می شود.

 

به همین منظور نشست بصیرتی با موضوع تحلیل ریاست جمهوری با حضور جمعی از بچه های مسجد امام حسین(ع) سعدی شمالی زنجان برگزار شد.

در این نشست سیاسی ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، بر انتخاب اصلح و تشویق عموم برای حضور در پای صندوق های رای تاکید شد.

 

همچنین نشست روشنگری انتخابات 1400 با سخنرانی حجت الاسلام چراغی و با حضور عموم در مسجد جامع شهرستان خرمدره برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام چراغی بر ضرورت حضور باشکوه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: بهترین معیار برای انتخاب فرد اصلح، معیارهایی است که مقام معظم رهبری بر آنها تاکید کرده است.

 

در نشست بصرتی مسجد جامع شهر قیدار نبی نیز که با حضور جوانان و نوجوانان فعال مسجدی برگزار شد بر حضور حداکثری در پای صندوق های رای تاکید شد.

جمعی از بچه های مسجد امام سجاد(ع) زیباشهر زنجان نیز با حضور در مزار شهدای گمنام، نشست های بصیرتی در مزار شهدا برگزار کردند.

 

در این نشست جوانان مسجدی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب، در خصوص مباحث انتخابات بحث و گفتگو کردند.

همچنین جمعی از خواهران مسجد ولیعصر(عج) زنجان نیز در مزار شهدای گمنام زنجان گردآمدند و ضمن قرائت فاتحه به روح شهدا نشست های بصیرتی با موضوع نقش جوانان در انتخابات و آینده کشور را برگزار کردند.

کد خبر 1064171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha