مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس متعلق به تمامی مردم فارس است

کوشکی جهرمی گفت: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس متعلق به تمامی مردم شیراز و سایر نقاط استان است و نیاز است تا شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای تامین هزینه های راه اندازی این مرکز همکاری لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (چهارشنبه 19 خرداد) در نشست با شهردار شیراز گفت: برای انجام فعالیت‌های دفاع مقدس و به سرانجام رسیدن مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در استان، همکاری شهرداری و شورای شهر شیراز ضروری است.

 مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس ادامه داد: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس متعلق به تمامی مردم شیراز و سایر نقاط استان است و نیاز است تا شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای تامین هزینه های راه اندازی این مرکز همکاری لازم را انجام دهد.

وی اضافه کرد: با انعقاد تفاهم نامه با شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در سال جاری شهرداری شیراز، از برنامه های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت حمایت مالی خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: برای اتمام مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس باید تمامی دستگاه های استان فارس همکاری لازم را در قسمت موزه آرایی و گالری داشته باشند.

کد خبر 1064275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha