محکومیت عربی به دلیل کشته شدن اعضای یک خانواده مسلمان در کانادا

کشورهای عربی حمله تروریستی به اعضای یک خانواده مسلمان در استان انتاریو در کانادا و کشتن آنها را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، کشورهای قطر، مصر و اردن کشتن اعضای یک خانواده مسلمان پاکستانی تبار در استان انتاریو کانادا که چهار نفر است، محکوم کردند.

 

قطر

وزارت امور خارجه قطر در بیانیه ای این حادثه را محکوم و موضع قاطع خود را در مخالفت با خشونت و تروریسم و اقدامات جنایتکارانه بدون در نظر گرفتن انگیزه و دلایل اعلام کرد.

قطر در این بیانیه به خانواده های قربانیان و  دولت و ملت کانادا تسلیت گفت.

 

مصر

وزارت امور خارجه در مصر در بیانیه ای به شدت این حادثه را محکوم و اعلام کرد: این حادثه تروریستی نفرت انگیز خانواده های مسلمان را تحت تاثیر قرار داده است.

براساس این بیانیه، مصر دوباره مخالفت خود نسبت به اقدامات تروریستی، خشونت طلبانه و افراط گرایانه و همه جنایت های انزجار طلبانه و نژادپرستی که منافی با ارزش های انسانی است، تاکید کرد.

 

اردن


ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن در صفحه توئیتر خود نوشت: خداوند قربانیان این حمله تروریستی را که یک راننده کامیون علیه یک خانواده مسلمان در کانادا انجام داد، رحمت کند.

الصفدی افزود: ما به شدت این حادثه تروریستی و فرهنگ انزجارطلبانه را محکوم می کنیم.

چهار نفر ازاعضای یک خانواده مسلمان پاکستانی تبار توسط به راننده کامیون 20 ساله به عمد در استان انتاریو زیر گرفته شدند و کشته شدند.

یک از اعضای این خانواده که پسری 9 ساله است، از این حمله تروریستی نجات پیدا کرده است و در حال حاضر در بیمارستان به سرمی برند.
 

کد خبر 1064282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha