افزایش ۲۵ درصدی مستمری‌ها در صندوق بیمه کشاورزان

جعفرخادم از افزایش ۲۵ درصدی مستمری‌ در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خوزستان خبر داد و گفت: این افزایش در مستمری خرداد اعمال و واریز می شود.

«حسین جعفرخادم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از افزایش ۲۵ درصدی مستمری های مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خبر داد و اظهار کرد: این میزان افزایش در مستمری خرداد اعمال و واریز خواهد شد، همچنین مابه التفاوت افزایش ۲۵ درصدی مستمری ها برای فروردین و اردیبهشت سال جاری نیز محاسبه و همزمان با مستمری خرداد ماه واریز می‌شود.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خوزستان تعداد بیمه‌شدگان صندوق استان را بالغ بر ۸۲ هزار خانوار دانست و افزود: تعداد پنج هزار و ۸۶۶ خانوار در حال حاضر مستمری دریافت می کنند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۵ خانوار مستمری بازنشستگی پیش از موعد، ۱۸۵ خانوار بازنشستگی سالمندی ، تعداد سه هزار و ۲۰۳ خانوار مستمری فوت و تعداد ۴۱۳ خانوار مستمری ازکارافتادگی دریافت می کنند.

 

وی تصریح کرد: هشت سطح درآمدی در این صندوق وجود دارد که جامعه هدف با توجه به توان مالی خود یکی از سطوح درآمدی را انتخاب و حق بیمه خود را پرداخت می کنند و حداقل سطح درآمدی روستاییان ۶۵۰ هزار تومان و حداکثر آن یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

 

کد خبر 1064285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha