روزشمار و عناوین روزهای دهه کرامت اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از اعلام روزشمار و عناوین روزهای دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) روزشمار و عناوین روزهای دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» اعلام شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: دهه کرامت از 22 خردادماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه آغاز و 1 تیر ماه همزمان با میلاد هشمین امام رئوف امام رضا (ع) به پایان خواهد رسید.

 

این مقام مسئول افزود: 22 خردادماه با عنوان «کریمه اهل بیت (ع)، اسوه دختران تمدن سار، ملجاء گره گشایی» و 23 خردادماه با عنوان «هم عهدی در مسیر ولایت، گره گشایی از امت» نامگذاری شده است.

 

سقاء اضافه کرد: 24 خردادماه با عنوان «خیر خواهی و نشاط مومنانه برای گره گشایی عمومی» و 25 خردادماه با عنوان «مسجد تراز اسلامی و انقلابی، محور گره گشایی و همدلی» و 26 خردادماه با عنوان «امامزادگان و بقاع متبرکه، قطب های فرهنگی و گره گشایی اجتماعی» نامگذاری شده است.

 

وی ادامه داد: 27 خردادماه با عنوان «حضرت شاهچراغ (ع) امین ولایت، الگوی روشنگری و گره گشایی» و 28 خردادماه با عنوان «گره گشایی از مشکلات کشور با حضور پرشور و دولت مومن انقلابی» معرفی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: روز 29 خردادماه با عنوان «گره گشایی اقتصادی با پشتیبانی و مانع زدایی از تولید» و روز 30 خردادماه با عنوان «گره گشایی از جهام با وحدت و مقاومت» نامگذاری شده است.

 

سقاء اعلام داشت: روز 31 خردادماه نیز با عنوان «تشکل های جوان و انقلابی؛ پرچمداران گره گشایی فرهنگی» و یکم تیرماه نیز همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) با عنوان «امام رضا (ع) امام کرامت و گره گشایی» نامگذاری شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: همچون سال های قبل ویژه برنامه های متنوعی البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همزمان با دهه کرامت در سطح جامعه و مساجد به همت فعالان کانون های مساجد برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1064298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha