پیشرفت ۸۰ درصدی طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی، گفت: تکمیل این پروژه نیازمند ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

«نورالله تیموری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طرح آبرسانی به ملکشاهی شامل، سه واحد ایستگاه پمپاژ، یک واحد تصفیه خانه آب،۳۰ کیلومتر خط انتقال برق فشار قوی ۲۰ کیلو ولت، ۹ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب و ۲۴٫۵ کیلومتر خط انتقال آب فولادی به قطر ۵۰۰ میلی متر در حال اجرا است.

 

وی افزود: طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی و اجرای پروژه تصفیه خانه آب تحول بزرگی در تامین آب این شهر ایجاد می‌کند و با بهره برداری از این پروژه دیگر مشکلی در خصوص تامین آب این شهر و روستا‌های اطراف وجود نخواهد داشت.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: ایستگاه پمپاژ شماره ۱ بطور کامل اجرا شده و ایستگاه‌های پمپاژ ۲ و ۳ و تصفیه خانه آب با پیشرفت چشمگیری در حال اجرا است.

 

تیموری یادآور شد: همچنین خط انتقال برق فشار قوی به طول ۳۰ کیلومتر بطور کامل اجرا شده است و از ۲۴ کیلومتر خط انتقال آب ۱۸ کیلومتر تکمیل و از ۹ هزار متر مکعب مخزن، هفت هزار متر مکعب به اتمام رسیده است.

کد خبر 1064374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha