برگزاری همایش دختران انقلاب و جشن میلاد حضرت معصومه(س)

قهرمانی از برگزاری همایش دختران انقلاب و جشن میلاد حضرت معصومه(س) همزمان با روز میلاد خبر داد.

 

«امیر قهرمانی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه سلام الله علیه و روز دختران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به همت کانون ابوذر همایش دختران انقلاب و جشن میلاد حضرت معصومه(س) در روز میلاد برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ابوذر مسجد امیر المومنین (ع)  روستای سقانلیق ساوه، افزود: این همایش باهدف تقدیر از دختران عضو کانون و تبیین سیره و منش حضرت معصومه (س) در جامعه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همایش دختران انقلاب و جشن میلاد حضرت معصومه (س) راهی برای آشنایی هر چه بیشتر دختران جوان امروز با بانوان جوان در دوران انقلاب و همچنین الگو گیری از آنان به منظور حرکت در مسیر ارزش های دینی و انقلابی است.

 

قهرمانی همچنین به برگزاری مراسم و برنامه های مختلف توسط کانون اشاره کرد و گفت: کانون فرهنگی ابوذر، همواره در مناسبت های مختلف برنامه های گسترده ای را با حضور اعضای کانون و اقشار مختلف برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ابوذر مسجد امیر المومنین(ع) روستای سقانلیق ساوه، اضافه کرد: برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) و ایام رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب و همچنین گرامیداشت 15 خرداد از دیگر برنامه های این کانون بوده که در این ایام با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در ایامی که با شیوع ویروس کرونا نیز درگیر هستیم کانون فرهنگی هنری ابوذر فعالیت های گسترده ای را داشته و در راستای اجرای رزمایش همدلی و مواسات تلاش های را انجام داده است.

کد خبر 1064406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha