وزیر صمت وارد جنوب کرمان شد 

در نخستین ساعات بامداد امروز ۲۰ خرداد وزیر صنعت معدن تجارت وارد بهمراه معاونان از سمت هرمزگان وارد جنوب استان کرمان شد و مورد استقبال استاندار کرمان، فرماندار قلعه گنج و تعدادی از مدیران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در نخستین ساعات بامداد امروز ۲۰ خرداد وزیر صنعت معدن تجارت وارد بهمراه معاونان از سمت هرمزگان وارد استان کرمان شده و مورد استقبال استاندار کرمان، فرماندار قلعه گنج و تعدادی از مدیران قرار گرفت.


علیرضا رزم حسینی در سفر به قلعه گنج از شهرک صنعتی و فعالیت های بنیاد مستضعفان، معین اقنصادی، کارخانه آهک، برق صبا، شیر، کولرسازی شهرستان قلعه گنج بازدید کرد.


وزیر صمت سپس برای افتتاح کارخانه کنسانتره کرومیت اسدزاده وارد شهرستان منوجان شده و از پروژه های گهرزمین، معین اقتصادی منوجان بازدید خواهد کرد.


امروز همچنین کارخانه تولید کنستانتره طلا و فرآوری سیلیس در فاریاب با حضور وزیر صمت و استاندار کرمان به بهره برداری می رسد.


سفر به شهرستان جیرفت برنامه بعدی وزیر صمت است که در ابتدا با حضور در بخش اسفندقه کارخانه مس سرگز افتتاح می شود و علاوه بر این نیز کارخانه های آرد الماس و صنایع بسته بندی جیرفت در این سفر به بهره برداری می رسد.


جلسه رفع موانع تولید و نشست با فعالان اقتصادی و کارکنان سازمان صمت جنوب کرمان و بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت  آخرین برنامه های رزم حسینی و زینی وند در جیرفت است و سپس وزیر صمت جنوب کرمان را به مقصد مرکز استان کرمان ترک می کند.

کد خبر 1064489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha