اجاره مسکن ۴۰۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی پرداخت شد

سهندی گفت: سال گذشته ۳ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان کمک‌هزینه بلاعوض اجاره مسکن به ۴ هزار و ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی پرداخت شد.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: سال گذشته 3 میلیارد و 725 میلیون تومان کمک‌هزینه بلاعوض اجاره مسکن به 4 هزار و 100 خانوار تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی پرداخت شد.

 

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: همچنین در این مدت، 13 میلیارد و 443 میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن از محل منابع امداد برای این تعداد خانوار مددجو پراخت شده است.

 

این مسئول همچنین با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه‌های انشعاب برای یک‌مرتبه معاف هستند، خاطرنشان کرد: در این مدت یک‌هزار و 380 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.

 

وی افزود: 454 مورد معافیت مربوط به آب و فاضلاب، 231 مورد برق، 568 مورد انشعاب گاز و 55 مورد گواهی پروانه ساختمانی بوده است.

 

سهندی اظهار کرد: مجموع ارزش تومانی این تخفیف انشعابات ارائه شده به مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی، بالغ بر یک میلیارد و 150 میلیون تومان بوده است.

 

وی بیان کرد: امید است با همکاری خیران و سایر ارگان‌های خدمات رسان، بیش از این، گام‌های اساسی در مرتفع نمودن بخشی از مشکلات ولی نعمتان و نیازمندان جامعه اسلامی را ایفا نماییم.

 

کد خبر 1064495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha