عملیات اجرایی احداث یکصد واحد مسکونی در سرایان آغاز شد

با حضور استاندار خراسان جنوبی، عملیات اجرایی احداث یکصد واحد مسکونی در سرایان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان،‌ همزمان با دومین سفر ملانوری به شهرستان سرایان، کلنگ احداث یکصد واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد به زمین زده شد.

 


این پروژه از محل تفاهم نامه سه جانبه فرمانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و انجمن خیرین مسکن ساز خراسان جنوبی اجرا می شود.

 


فرمانداری سرایان در راستای رفع مشکل افراد فاقد مسکن شهرستان به ویژه اقشار کم درآمد، نسبت به تأمین زمین در شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه اقدام کرده است.

 


الحاق ۵ هکتار زمین به محدوده شهر سه قلعه و ۲۰ هکتار به محدوده شهر آیسک، از مهمترین اقدامات فرمانداری در این راستا می باشد، که بعد از سال ها مطالبه مردم مبنی بر رفع مشکل کمبود زمین و اجرایی نشدن طرح های ملی به نتیجه رسیده است.

 


جامعه هدف در این پروژه از زمین رایگان، ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد، ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض، معافیت از پرداخت عوارض ساختمانی، صدور پروانه و انشعابات برخوردار می شوند.

 


شایان ذکر است: از مجموع واحدهایی که به صورت همزمان کلنگ زنی شدند، ۴۰ واحد در سه قلعه و ۶۰ واحد در سرایان احداث می شوند. عملیات اجرایی ۴۰ واحد در شهر آیسک نیز به زودی آغاز خواهد شد.

 


این واحدها قرار است در دو طبقه با ۷۰ متر زیربنا و با اعتبار ۱۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در مدت یکسال تکمیل شود.

 

 

 

کد خبر 1064512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha